Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-07T20:05:14+01:00
6
aneryka południowa
ameryka północna
azja
australia
azja
europa
17 1 17
2009-12-07T20:06:51+01:00
Europa
Azja
Australia
Afryka
Ameryka Południowa
Ameryka Północna
Antarktyda
17 4 17
  • Użytkownik Zadane
2009-12-07T20:07:11+01:00
Europa, Azja, Afryka, Australia, Ameryka Północna, Ameryka Południowa
Jest ich wszystkich 6.

11 2 11