PRZETŁUMACZCIE PROSZE NA JUTRO TO MAM !!! DAM NAJJ !!

My room it is placed on attic. Walls in my room they are green. My bed is nearby desk. Chest of drawers is opposite cafetable. My Tv set is on chest of drower. My pfotos are in chamber on wall. On floor is green carpet, but cage with my rabbit is beside bed

I napiszcie jak sie wymawia : placed, cage, beside, chest !!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T20:13:26+01:00
Moj pokoj miescie sie na strychu. sciany w moim pokoju sa zielone. moje lozko stoi blizko biurka. szafa jest naprzeciwko stolika. Moj tv stoi na szafie. moja zdjecia sa w ramkach na cianach. na podlodze jest zielony dywan, ale klatka z moich królikiem jest przy łozku.

palec- plejsd
cage-kejdż
beside- bisajd
chest- czest
  • Użytkownik Zadane
2009-12-07T20:14:37+01:00
Moja sala to jest na *attic*. Ściany w mojej sali one są zieleni. Moje łóżko jest w pobliżu biurka.Komoda jest przeciwnym stół z kawą Moja Telewizja umieszczana jest na skrzyni drower. Moje zdjęcia są w pokoju na ścianie. Na podłodze jest zieloną dywanem, ale klatka z moim królikiem jest obok łóżka .