Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T20:06:40+01:00
Narysuj wokół szkoły dużo drzewek pojemniki na śmieci z oznakowaniami na szkło plastik makulaturę itp.,no i może zamiast samochodów rowery?
2009-12-07T20:57:04+01:00
U góry co dała jest dobre ja mam propozycje : Sad, można w tle zamiast budynków właśnie las, zwierzęta ,karmnik dla ptaków , żeby było zielono , i z koszami też jak wspomniała, można morze i wiatr ,Oo i dzieci protestujące na zanieczyszczanie czyli narysujesz dziecko i trzyma w ręce plakat lub coś i na nim narysowane np.fabrykę z dymem przekreśloną czerwonym paskiem