Odpowiedzi

2009-12-07T20:06:59+01:00
Jeśli P to pole kwadratu, x długość jego boku, a d długość przekątnej, to mamy:

http://matematyka.pl/latexrender/pictures/31e1556a0fde3ddc01ba094a3a26cec6.gif
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T20:06:19+01:00
Bok kwadratu:

√50 cm2 = 5 √2 cm

Przekątna = a √2, gdzie a jest długością boku:

5 √2 cm * √2 = 10 cm

Pozdro))

2 5 2
2009-12-07T20:09:30+01:00
P=a*a=a²

a=√50=5√2

d=a√2=5√2*√2=5*2=10cm