Odpowiedzi

2009-12-07T20:12:54+01:00
Napisał św Jan powstały p.n.e są to list o zakończeniu świata
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T20:18:07+01:00
Powstały około 20 lat po ukrzyżowaniu Jezusa, napisane przez apostoła pawła(13listów) i list jakuba, dwa listy św. piotra i trzy listy jana i list do judy.LIST APOSTOLSKI - przeznaczony jest do konkretnej grupy osób, często wydawany z racji pewnych wydarzeń związanych z daną grupą osób, lecz niekoniecznie.
13 1 13