Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T20:15:51+01:00
V=3*6*4
V=72dm3 - 72 litry
V=3*6*3,5
V=63dm3

Trzeba nalać 63 iltry wody.
2009-12-07T20:16:22+01:00
4dm=40cm
40-5=35cm
3dm=30cm
6dm=60cm
35*30*60=63000cm³=63l
Odp: Należy wlać 63 litry wody.
2009-12-07T20:16:46+01:00
3dm=30cm
6dm=60cm
4dm=40cm

objętość 30x60x40=72 000 cm3 = 73 l[pełne akwarium]


wys.-40cm ale trzeba odjąć 5cm =35 cm

objętość 30x60x35= 63 000cm3=63 l

63 l wody trzeba nalać do akwarium !!