Zaznasz Przykłady,które potwierdzają zachodzenie procesu dyfuzji
a)unoszący się zapach smażonej ryby
b)otrzymywanie tlenu z manganianu (VII)potasu
c)reakcja chemiczna magnezu z kwasem solnym
d)rozprzestrzenianie się zapachu dezodorantu
e)spalanie magnezu
f)mieszanie kaszy z ryżem
pomóżcie podajcie odpowiedzi w litrach

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T20:12:59+01:00
A) unoszący się zapach smażonej ryby,

d) rozprzestrzenianie się zapachu dezodorantu

Pozdro))



2009-12-07T20:14:13+01:00
A) unoszący się zapach smażonej ryby
d) rozprzestrzenianie się zapachu dezodorantu