Odpowiedzi

2009-12-07T20:13:33+01:00
Sprawami finansowymi państwa i wojska,zgromadzenia ludowe
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T20:15:55+01:00
Urzednicy zajmowali sie głównie ustalaniem praw i możliwości czlowieka. Ustalali to w sejmie lub senacie. zapisywali prawa ustalone i zabronione w kodeksie
1 2 1
  • Max3
  • Początkujący
2009-12-07T20:17:00+01:00
Urzędnicy zajmowali się głównie ustalaniem praw i możliwości człowieka. Ustalali to w sejmie lub senacie.
1 2 1