Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-02T17:51:44+02:00
√9 = 3, jest mniesz od √10, a √16 = 4 jest większy od √10.
czyli
3, 2 ,1
2009-09-02T17:51:52+02:00
Ponieważ √10 to w przybieżeniu 3,16.. to tymi liczbami są:

1 , 2 i 3
  • Użytkownik Zadane
2009-09-02T17:53:15+02:00
Zbiór liczb naturalnych wyraża się następująco:
N={0,1,2,3,4,5,6,7,8...}

a więc pierwiastek z 10 = 3,1622776.
więc naturalne mieszczące sie w przedziale to: 1,2,3.