Odpowiedzi

2009-12-07T20:19:02+01:00
24000cm²=240dm²
240:15=16dm=1,6m
Odp: Wysokość tego trójkąta wynosi 1,6m.
2009-12-07T20:19:19+01:00
Wysokość wynosi 320cm
320cm= 3,2 m
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T20:19:26+01:00
Pole trójkąta jest równe 24 000 cm². Jeden z boków ma długość 15 dm. Oblicz w metrach wysokość trójkąta poprowadzoną na ten bok.

P = ½*a*h
15dm = 150cm

24000 = 150*h*½ |:150
½h = 24000:150
½h = 160cm |*2
h = 320cm
320cm = 32dm
32dm = 3,2m
Wysokość wynosi 3,2 metra.
4 5 4