Prosze o przetlumaczenie na jezyk polski ...PILNEEE!!!

Dear Sir or Madam,

I am writting with regard to English course which was paid for me and it will last from 4th June to 7 July. I have to go for rehabilitation because I had a car accident last weekend that is the reason why I can not participate the English course in foregoing period.
I will be able to take part in the course in second-half of July. I will be grateful for sending me all information about courses taking place in this time.
If all sites have been reserved I suggest to pay me back 90% cost of the course.
I'm really sorry for problems which was caused by my situation. I hope that you reply me as soon as possible.
Yours faithfully.

3

Odpowiedzi

2009-12-07T20:22:09+01:00
Szanowni Państwo,

Ja piszący w zakresie kursu języka angielskiego, która została wypłacona na mnie i to będzie trwało od 4 czerwca do 7 lipca. Muszę iść na rehabilitację, bo miałem wypadek samochodowy w ostatni weekend, że jest powód, dlaczego nie mogę uczestniczyć kurs języka angielskiego w powyższym okresie.
Będę mógł wziąć udział w kursie w drugiej połowie lipca. Będę wdzięczny za przesłanie mi wszystkich informacji o kursach odbywających się w tym czasie.
Jeśli wszystkie miejsca zostały zarezerwowane proponuję zapłacić mnie 90% kosztów kursu.
za problemy, które zostały spowodowane przez moją sytuację. Mam nadzieję, że odpowiesz mi jak najszybciej.
Z poważaniem.
2009-12-07T20:33:36+01:00
Drogi panie lub pani

Piszę z szacunkiem do kursu angielskiego który został opłacony dla mnie i będzie trwał od 4 czerwca do 7 lipca. Muszę pojechać na rehabilitację ponieważ miałem wypadek samochodowy ostatniego weekendu dlatego nie mogłem uczestniczyć w kursie języka angielskiego w poprzednim cyklu.

Będę mógł wziąć udział w kursie w drugiej połowię lipca. będe wdzięczny za wysłanie mi informacji dotyczących kursu w tym czasie. Jeżeli wszystkie miejsca zostały zarezerwowane to spodziewam się zwrotu 90% ceny kursu. Bardzo przepraszam za problemy które spowodowała moja sytuacja. Mam nadzieję, że odpiszecie mi tak szybko jak to możliwe.

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T22:28:56+01:00
Drogi Panie lub Pani

Piszę z szacunkiem do kursu angielskiego który został opłacony dla mnie i będzie trwał od 4 czerwca do 7 lipca. Muszę pojechać na rehabilitację ponieważ miałem wypadek samochodowy ostatniego weekendu dlatego nie mogłem uczestniczyć w kursie języka angielskiego w poprzednim cyklu.


Będę mógł wziąć udział w kursie w drugiej połowię lipca. będe wdzięczny za wysłanie mi informacji dotyczących kursu w tym czasie. Jeżeli wszystkie miejsca zostały zarezerwowane to spodziewam się zwrotu 90% ceny kursu. Bardzo przepraszam za problemy które spowodowała moja sytuacja. Mam nadzieję, że odpiszecie mi tak szybko jak to możliwe.