Odpowiedzi

2009-12-07T20:22:49+01:00
Tak jak i bez układu. Tyle, że dodatkowo trzeba policzyć odpowiednie długości odcinków, a do tego jest wzór który znajdziesz w podręczniku (na odległość punktów lub na długośc odcinka się bedzie nazywało)
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T20:22:50+01:00
To zależy na jakim poziomie się uczycie.
1 sposób (łatwiejszy) - liczy się kratki i traktuje jak jednostki np.: bok ma długość 5 kratek, to piszemy a = 5
dalej podstawia do wzoru na pole

2 sposób - ze wzoru oblicza się długości odcinka i podstawia się do wzorów na pole

Może podaj przykład, to rozwiążę
5 4 5