Odpowiedzi

2009-12-07T20:25:58+01:00
Http://www.raznazawsze.pl/inne/ludzka-plciowosc-prawda-i-znaczenie.html
http://www.kuria.lomza.pl/index.php?wiad=1211
Tu powinneś(powinnaś) znaleźć :)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T20:55:10+01:00
Kobieta jest bardzo wrażliwa i czuła. Cecha jaka w niej góruje to pracowitość. Kobiety powinno się traktować w sposób lekki i czuły. Domaga się szacunku.
1 5 1