Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T20:28:49+01:00
Hades - bóg podziemia
Ares - bóg wojny
Afrodyta - bogini piękności
Helios - bóg słońca
Hefajstos - bóg ognia i kunsztu kowalskiego
Apollo - bóg światła
Zeus - najważniejszy, bóg wszystkich bogów i ziemi
Hera - władczyni nieba, opiekunka niewiast
Persefona - bogini śmierci
Eros - bóg miłości
tyle chyba wystarczy, ale jak coś mam więcej
2009-12-07T20:45:54+01:00
Zeus- władca bogów i pan nieba
hera- opiekunka małżeństwa i kobiet
Posejdon- bóg morza i oceanu
hades -bóg świata podziemnego
afrodyta- bogini miłości i piękności
Hefajstos- bóg ognia i kowali
apollo- bóg słońca piękna ,opiekun sztuki i nauki
demender - bogini urodzaju
Hermes- boski posłaniec opiekun kopców i złodziei