Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-07T20:26:38+01:00
Drosera rotundifolia (rosiczka okrągłolistna),
Ledum palustre (bagno zwyczajne)
Vaccinium oxycoccos (żurawina błotna)
Vaccinium uliginosum (borówka bagienna [boróka pijanica])
Scheuchzeria palustris (bagnica torfowa)
Carex limosa (turzyca bagienna)
Rhynchospora alba (przygiełka biała)
Eriophorum vaginatum (wełnianka pochwowata)
Salix pentandra (wierzba pięciopręcikowa [wierzba laurowa])
Salix cinerea (wierzba szara [łoza])
Valeriana officinalis (kozłek lekarski)
Sium latifolium (marek szerokolistny)
Lysimachia thyrsiflora (tojeść bukietowa)
Galium palustre (przytulia błotna)
69 4 69
2009-12-07T20:27:27+01:00
wełnianka wąskolistna, borówka bagienna, trzcina pospolita
35 3 35
2009-12-07T20:28:02+01:00
-rosiczka okrągłolistna
-bagno zwyczajne
-żurawina błotna
-borówka bagienna
-turzyca bagienna
-bobrek trójlistkowy
45 4 45