Odpowiedzi

  • brnq
  • Początkujący
2009-12-07T20:30:39+01:00
Położenie geograficzne, wysokość ;)
12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T20:31:29+01:00
-kąt padania promieni słonecznych
-wysokość nad poziomem morza
-oddalenie od mórz i oceanów
-prądy morskie
-krążenie mas powietrza (cyrkulacja)
-zachmurzenie
43 3 43
2009-12-07T20:34:07+01:00
Szerokość geograficzna – główny czynnik określający strefy klimatyczne
odległość od oceanów i mórz
rzeźba terenu, szczególnie wysokość terenu i wpływ łańcuchów górskich
prądy morskie
pokrycie terenu
antropologiczne
wiatr
8 3 8