Zad29/str45 zbiór zadań matematyka z plusem 1 dla gimnazjum
Ustal, jaka może być długość trzeciego boku trójkąta, którego dwa boki maja długości:
a) 2 cm i 3 cm
b) 10 cm i 100 cm
c) 4 cm i 4 cm
d) 5 cm i 6 cm

Prosze z obliczeniami !

Zad35/str 46 zbiór zadań matematyka z plusem 1 dla gimnazjum

Odcinek AD,DC,DB i BC mają równe długości.Jakie miary maja kąty trójkąta ABC ?

Prosze z obliczeniami !

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T20:32:06+01:00
1.
a) mniejszy niz 5 cm
b) mniejszy niż 110 cm
c)mniejszy niz 8cm
d) mniejszy niz 11 cm
No chyba ze to jest jakis konkretny trójkat na przykład prostokatny, to troche inaczej bedzie, ale nie mama zadania przed nosem wiec trudno mi powiedziec czy jest tam na przyklad jeszcze jakis rysunek
17 4 17
2009-12-07T20:53:44+01:00
mniejszy niz 5 mniejszy niż 110 cm mniejszy niz 8cm
mniejszy niz 11 cm

a to następne to podaj
8 3 8