Odpowiedzi

2009-12-07T20:35:44+01:00
A) 3x=12
x-y=1

x=4
4-y=1
y=3


b) 4y-x=6
17y=0

y=0
x=4y-6
x=-6


c) u=4v
5u-v=10

20v-v=10
19v=10
v=10/19

u=40/19

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T20:41:59+01:00


a) 3x = 12
x - y = 1

3x = 12 :3
x = 4

x - y = 1
4 - y = 1
-y = 1-4
y = 3

b) 4y - x = 6
17y = 0

4y = x +6 :4
y = ¼x + 1,5

17(¼x + 1,5) = 0
4,25x + 25,5 = 0
4,25x = -25,5 |: (4,25)
x = -6

4y - x = 6
4y = 6 - 6
4y = 0 |:4
y = 0

c) u = 4v
5u - v = 10

5*4v - v = 10
20v - v = 10
19v = 10 |:19

obie opcje sa dobre
v = 0,53 lub v = 10/19

u = 4*0,53 lub u = 4*10/19
u = 2,12 lub u = 40/19 = 2 i 2/19
2009-12-07T20:50:02+01:00
A)
{3x=12/3
{x-y=1

{x=4
{4-y=1

{x=4
{-y=1-4

{x=4
{y=3
b)
{4y-x=6
{17y=0/17

{4y-x=6
{y=0

{4*0-x=6
{y=0

{-x=6/*(-1)
{y=0

{x=-6
{y=0
c)
{u=4v
{5u-v=10

5*4v-v=10
20v-v=10
19v=10
v=10/19
u=4*10/19
u=40/19
u=2²/₁₉