Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T20:33:23+01:00
Myślę, że jest to miły, starszy, sympatyczny pan, który rozdaje prezenty dzieciom.
13 3 13
2009-12-07T20:45:19+01:00
Według mnie, Święty Mikołaj to postać wymyślona przez naszych rodziców. Jednak jak każdy, mam swoje wyobrażenie tego człowieka, tj. wysoki, gruby mężczyzna. Ma długą siwą brodę oraz wąsy, na głowie leży czerwono-biała czapka z małym pomponem na końcu. Ubrany jest w czerwony kostium, przepasany czarnym pasem. Na nogach ciemne buty, coś w rodzaju glanów. Osoba przepracowana, lecz mimo to radosna i kochająca dzieci. Uważam, że jeśli naprawdę by istniał, ludzie bardzo by go kochali, oczekiwali na niego, okazywali mu swoje uczucia, starali się poprawić swoje zachowanie, ponieważ na pewno byłby dobrym i uczciwym, dobrym, pomagającym w potrzebie staruszkiem.
;)
10 4 10