Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-07T20:43:09+01:00
B)
x-y=3 /*5
-5x+10y=-10

5x-5y=15
-5x+10y=-10
+____________
5y=5 /:5
y=1

y=1
x-y=3

y=1
x-1=3

y=1
x=3=1

y=1
x=4


C)
6x+y=3
3x+¹₂y=5 /*(-2)

6x+y=3
-6x-y=-10
+__________
0≠-7
układ sprzeczny

reszty nie wiem dokładnie i nie chcę cię wprowadzać w błąd
2009-12-07T20:51:46+01:00
A. x = 1,5, y = o
b. x = 4, y = 1
c. x = 0, y = 3
d. x = 0, y = 2