Odpowiedzi

2009-12-07T20:36:11+01:00
A =(3,1)
C =(-1,3)
Obliczamy długość tej przekątnej :
AC² =(-1-3)² +(3-1)² = 16 + 4 = 20 = 4*5
AC =√4*5 = 2*√5
AC = AB*√2
AB = AC /√2 = 2*√5/√2 = √2*√5 = √10
Spr . AB² + BC² = AC²
(√10)² +(√10)² =10 +10 = 20 = (2*√5)² =4*5
Odp.Boki tego kwadratu mają długość równą √10.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T20:38:23+01:00
AC= pierwiastek pod pierwiatkiem nawias ( x2-x1) do kwadratu + (y2-y1) do kwadrtu .
liczymy pierwiastek (-1-3) do kwadratu + (3-1) do kwadratu
=pierwiastek 16+ 4
=pierwiastek z 20
= czyli 2 pierwiastki z 5
3 1 3