Odpowiedzi

2009-12-07T20:36:28+01:00
Pozytywnie:

atrakcyjny
grzeczny
inteligentny
ładny
miły

Negatywnie:
awanturniczy
brzydki
leniwy
niesforny
niezdarny


3 3 3
2009-12-07T20:37:48+01:00
Pozytywnie:
-miły
-odpowiedzialny
-pomocny
-opiekuńczy
-przyjacielski
-lubiany

negatywnie:
nieodpowiedzialny
nielubiany
wredny
nieprzyjacielski
spiskowiec
niemiły
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T20:46:47+01:00
Pozytywne :

miły
gościnny
kulturalny
inteligentny
odpowiedzialny
sympatyczny

negatywne:

niechlujny
złośliwy
nachalny
agresywny
prowokatorski

do: osokolowska - od kiedy 'spiskowiec' jest przymiotnikiem, przeciez to rzeczownik.
17 3 17