Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T20:45:37+01:00
OGLOSZENIE

Ogłaszam, że dnia........... o godź.............. z .............(np. brzegu morza Bałtyckiego w Darłowie znajdującego się przy restauracji ,,Rybia czaszka") wyruszy wyprawa dookoła świata. Będziemy płynąć statkiem .........(np. ,, Żegluga Pomorska"). Serdecznie zapraszamy doświadczonych marynarzy. Każda para rąk nam się przyda. Prosimy o zabranie ze sobą kompasu, mapy świata oraz lornetek i innych przyrządów, które wydają się państwu porzyteczne. Najwarzniejsze urządzenia mamy na pokładzie naszego statku.




Załoga ,, Żeglugi pomorskiej "
3 5 3
2009-12-07T20:54:14+01:00
OGŁOSZENIE

25. 12.2009r. odbędzie się zbiórka marynarzy na Placu Skowyrskiego w NDM, którzy wyrazili chęć podróży dookoła świata, organizowaną przez p.Jarosława Kowalskiego, prezydenta miasta Nowy Dwór Mazowiecki. Podczas Podróży* przewidziane różne konkursy i zabawy. Niezapomniane widoki, emocje, przeżycia! kont.pod nr 99927264646464
e
wa malinowska

Sorki, ale nie miałam pomysłu, a chciałam pomóc. W ogłoszeniu powinny być zawarte informacje, kto? do kogo? o czym? kidy? gdzie?
6 2 6