Odpowiedzi

  • brnq
  • Początkujący
2009-12-07T20:37:23+01:00
Np. żołnierze - poswięcali się oni sprawi swojego narodu, poświęcali swoje zdrowie i zycie.
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T20:38:28+01:00
Św Teresa z Kalkuty - chciała pomagać ubogim i chorym
Anna Dymna - założycielka fundacji, pomaga niepełnosprawnym dzieciom
Święci: np święty Szczepan który zginął za wiarę
Generałowie: np Antoni Chruściel jeden z przywódców powstania warszawskiego który zginął za ojczyznę
10 3 10