Z1
Wyjaśnij, dlaczego w pobliżu tabernakulum zawsze pali się czerwona lampka..

z2
Co to jest Krzyżmo święte? Zaznacz prawidłową odpowiedź.:
a)krucyfiks
b)Olej św. używany do udzielania sakramentu namaszczenia chorych
c) Olej św. używany do udzielania sakramentu niepowtarzalnych

z3
Napisz modlitwę dziękczynną ze jeden z przyjętych sakramentów.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T20:49:01+01:00
1 taka tradycja
2b
3 Dzięki \CI PAnie za przyjęty przeze mnie skarament namaszczenia chorych, który oczyscił moją duszę i przywrócił m i chęci do życia. Amen
1 5 1
2009-12-07T20:55:41+01:00
Przy Tabernakulum zawsze pali się czerwona lampka, oznacza to że jest tam obecny Pan Jezus w postaci Najświętszego Sakramentu.

Krzyżmo jest to Olej św do udzielenia sakramentu namaszczenia chorych.
Panie Jezu dziękuję Ci za przyjęcie Najświętszego sakramentu pozostań w moim sercu już na zawsze. MIEJ mnie w swojej opiece i zachowaj mnie od złego.AMEN
2 5 2