Odpowiedzi

2009-09-02T19:14:32+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-09-02T19:14:44+02:00
|4/7|-|3|=4/7-3=4/7-21/7=-17/7=-2 i 3/4
2009-09-02T19:32:03+02:00
-- (-to jest kreska ułamkowa)

4
-- - 3 =
7
____________

4 3(*7)
-- - -- =
7 1(*7)

_______________

4 21
-- - -- =
7 7

____________________

-17
--
7
________________
a, że to jest liczba bezwzględna to wynik jest bez minusu czyli:

17 3
-- = 2 --
7 7

(W odpowiedzi nie uznaje kilka spacji koło siebie) (Sorry, że wszystko niejest w 1 lini tylko pod sobą - tak jest czytelniej)