Odpowiedzi

2009-12-07T20:49:41+01:00
Ale - spójnik
zadowoleni - przymiotnik
chłopcy - rzeczownik
wrócili - czasownik
udanej - imiesłów przymiotnikowy bierny
wędrówki - rzeczownik
po lesie - wyrażenie przyimkowe (przyimek i rzeczownik)
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T20:50:37+01:00
Ale - spójnik
zadowoleni - przymiotnik
chłopcy - rzeczownik
wrócili - czasownik
udanej - przymiotnik
wędrówki - rzeczownik
po - przyimek
lesie - rzeczownik

proszę ;)
2 2 2