Odpowiedzi

2009-12-07T20:50:47+01:00
Np. podczas wyadowań powsatają telnki azotu
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T20:54:57+01:00
Pod wpływem wyładowań atmosferycznych (np. podczas burzy)
powstaje z tlenu ozon.Ozon jest bardzo skutecznym filtrem dla promieni ultrafioletowych emitowanych przez Słońce, szczególnie dobrze zabezpieczającym przed dostępem do powierzchni Ziemi wysokoenergetycznego promieniowania UVB.