Odpowiedzi

2009-12-07T20:58:39+01:00
Honorowy dawca krwi - tzn . Osoba która oddaje krew dla ludzi chorych i potrzebujących systematycznie .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T20:59:55+01:00
Honorowy dawca krwi jest to człowiek ktory oddał kraw dobrowolnie i bezpłatnie. aby nazwac człowiekna honorowcym dawca krwi musi on oddaac 15 litrow. Człowiek ktory odda tyle litrow dostanie zaswiadczenie ze oddał tyle krwi co uprawnia do np. znizki na komunikacje mijska
2009-12-07T21:00:06+01:00
Honorowym Dawcą Krwi zostaje każda osoba, która chociaż raz oddała honorowo krew.