Odpowiedzi

2009-12-07T20:58:23+01:00
Mały Książę wyjaśniłby narratorowi, że bardzo kochał swoją różę i niemógłby bez niej żyć.
2009-12-07T21:02:05+01:00
Mały książe umotywowałby powrót do róży tym, że ma ona tylko 4 kolce i jest najbardziej bezbronnym kwiatem jakiego spotkał oraz dlatego, że ją oswoił i została jego przyjacielem. A jak powiedział Lis do końca życia jest się odpowiedziałnym za to co się oswoi. Mały książę kochał Różę jak nikogo innego więć nie chciał aby cokolwiek jej się stało.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T21:03:21+01:00
Mógłby za powód zmiany swojej decyzji podać fakt, że stęsknił się za nią oraz "jest się odpowiedzialnym, za to co się oswoiło". Możesz jeszcze po drodze wpleść dwa kapitalne cytaty : "jedynie sercem można wszystko jasno poznać. To co najważniejsze skrywa się przed wzrokiem " oraz "ponieważ nie ma handlujących przyjaciółmi, więc dorośli nie mają przyjaciół". Zwróć uwagę na to, że Mały Książe nie chce być taki jak dorośli.