Odpowiedzi

2009-12-07T21:03:55+01:00
Radiacja:
Najmłodsza i najnowocześniejsza technologia.
Radiatory w swej pracy kontrolują inercję cieplną
pomieszczenia, wykorzystując przy tym wszystkie zalety
promieniowania cieplnego oraz naturalnej konwekcji.
Grzejniki te emitują łagodne i otaczające ciepło w całym
ogrzewanym pomieszczeniu.
Wykonane ze specjalnych materiałów, wykorzystują całą
powierzchnię obudowy, by reagować bardzo szybko i efektywnie
na każdą zmianę temperatury w pomieszczeniu.
Komfort cieplny, który dostarczają, jest porównywalny
z komfortem, jaki daje nam standardowo stosowany wodny
system ogrzewania centralnego.
KONWEKCJA
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T21:05:40+01:00
Http://scholaris.pl/cms/view_all.php?id=lekcja_przekazywanie_ciep%C5%82a
przepisz:)
możesz zrobić i te rysunki