Odpowiedzi

2009-12-07T21:00:41+01:00
Tak, chrzest można nazwac w ten sposób,
ponieważ chrzest jest chrześcijańską tradycją,
2009-12-07T21:03:36+01:00
Oczywiście!ponieważ chrzest jest chrześcijańską tradycją
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T21:03:59+01:00
Chrzest św jest funduszem całego życia chrześcijańskiego prawdą zycia w duchu. i bramą otwierającą dostęp do innych sakramętów . woda świecona uwalnia nas od grzechu pierworotnego i i zyje się poprostu lepiej .