Odpowiedzi

2010-05-19T08:18:55+02:00

Jeśli wierza jest pod odpowiednią wysokością, to jest prawdopodobieństwo, że przedmiot spadnie za ziemię przy kierunku zachodnim, ponieważ Ziemia obraca się z zachodu na wschód.

Najlepsza Odpowiedź!
2010-05-19T08:58:07+02:00

jeśli jest to zadanie z geografi to chodzi napewno o ruch obrot owy ziemi, który jest z zachodu na wschód.

Wieża jest dostatecznie duża aby to zadanie miało sens, chodzi napewno o  efekt Coriolisa

np.ciało upuszczone z wieży Eiffla spadnie w przesunięciu od  pionu o 6,5 cm na wschód, ale to zależy wg mnie od półkuli na której znajduje się wieża