Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T21:09:19+01:00
Bociany, kukułki, czajki, jeżyki, słowiki, szpaki.
skadniki pogody to:
* temperatura powietrza,
* ciśnienie atmosferyczne,
* wilgotność,
* promieniowanie,
* siła i kierunek wiatru,
* zachmurzenie i rodzaj chmur,
* opady i osady atmosferyczne - ich rodzaj i wielkość,
* zjawiska meteorologiczne np. burze, zamiecie
* stężenie alergenów.
2009-12-07T21:10:33+01:00
Ptaki: Bocian, Czapla, trzciniak, pliszka, słonka, kszyk

STAN ATMOSFERYCZNY W DANEJ CHWILI I MIEJSCU !!!
1. deszcz i grad , oraz śnieg (OPADY) (deszcomierz)
2 . ciśnienie powietrza (barometr)
3. temperatura powietrza (termometr )
4. szron ,szadź , rosa (OSPADY)
5. wilgotnos powietrza (higrometr)
6. nasłonecznienie
He he takie PROSTE
6. wiatr (anemometr ,wiatromierz)
7. zachmurzenie

Proszę!:*
2009-12-07T21:11:05+01:00
1.
jerzyki,
muchołówki
pokrzewki
słowiki
szpaki
Jaskółki
brzegówki
skowronki
Bocian
2.
* temperatura powietrza,
* ciśnienie atmosferyczne,
* wilgotność,
* promieniowanie,
* siła i kierunek wiatru,
* zachmurzenie i rodzaj chmur,
* opady i osady atmosferyczne - ich rodzaj i wielkość,
* zjawiska meteorologiczne np. burze, zamiecie
* stężenie alergenów.