Wymyśl 5 zdań z związkami frazeologicznymi
-Chleb powszedni
-Twardy kawałek chleba
-Pracować na kawałek chleba
-Z tej mąki chleba nie bedzie
-Lekki chleb
-Iść na swój chleb
-Zjadacz chleba
-Iść po proszonym chlebie
To na jutrooo!Dzięki z góry..!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T21:13:22+01:00
1 w przyszłości będziesz musiał sam Pracować na kawałek chleba
2 To jest dla mnie chleb powszedni
3 Z tej mąki chleba nie bedzie tak jak z twojego wypracowania ksiązki
4 to jest Twardy kawałek chleba do zgryzienia
5 Iść po proszonym chlebie to dojdziesz do uczty
1 5 1
2009-12-07T21:14:22+01:00
1) jedzenie 2)człowiek twardy 3) charować 4) z tego związku nic nie będzie 5) lekki żywot 6)isc na odzielny wikt