Odpowiedzi

2009-09-02T20:13:01+02:00
U-uprzejma
l-lojalna
i-intrygująca
t-troskliwa
a-asertywna

sorry że na J nic mi nie przychodzi do głowy :(((
mam nadziję że pomogłam
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-02T20:18:53+02:00
J- jowialna
U- ujmująca
L- lubiana
I- inteligentna
T- towarzyska
A- altruistka

2009-09-02T21:33:39+02:00
J - brak
U - uczciwa, uprzejma, uległa
L - lojalna, litościwa
I - inteligentna, idealistka
T - troskliwa, towarzyska
A- ambitna, asertywna