Odpowiedzi

2009-09-02T20:18:49+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-02T20:20:34+02:00
X -ilość pierników Jasia
x -ilość pierników Małgosi

Jeśli różnica musi wynosić 10 to trzeba dać Małgosi 5.
x-5 - ilość pierników Jasia po odaniu 5 Małgosi
x+5 - ilość pierników Małgosi po otrzymaniu 5 pierników od Jasia
Ponieważ jak dać np. za x 20
x-5 = 20-5 = 15 - ilość pierników Jasia po odaniu 5 Małgosi
x+5 = 20+5 = 25 - ilość pierników Małgosi po otrzymaniu 5 pierników od Jasia
Różnica wynosi 10
3 5 3
2009-09-02T20:32:29+02:00
Musi jej oddać aż lub tylko 5 pierników ;)
1 5 1