Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T21:44:42+01:00
Warszawa
52° 13' 56 '' N
21° 00' 30 '' E
Berlin
52° 31' 07 '' N
13° 24' 30'' E
Madryt
40°23′ N
3°41′ W
Szanghaj
31° 12' 0 '' N
121° 30' 0'' E
Delhi
28° 7' N
77° 2' E
Santiago
33° 27' S
70° 40' W
Wrocław
51° 06' 36 '' N
17° 01' 20 '' E
Waszyngton
38° 53' 42 '' N
77° 02' 12'' W
Kijów
50° 27' N
30° 30' E
Kapsztad
33° 58' 36 '' S
18° 25' 28'' E
Lima
12° 2' S
77° 1' W
Pekin
39° 55' N
116° 23' E
Meksyk
19° 25' 10 '' N
99° 8' 44'' W


Mam tyle ; ) .
Może pomogłam .

1 1 1
2009-12-07T21:48:46+01:00
Mapę świata przerysuj sobie z atlasu
A tutaj współrzędne geograficzne;
Warszawa - szer. geogr. 52' N, dł. geogr. 23' E
Berlin - szer. geogr. 54' N, dł. geogr. 9' E
Madryt - szer. geogr. 41' N, dł. geogr. 4'W
Tokio - szer. geogr. 36' N, dł. geogr. 139' E
Szanghaj - szer. geogr. 30' N dł. geogr. 121' E
Delhi - szer. geogr. 28' N dł. geogr. 77' E
Santiago - (de chile) szer. geogr. 33' S, dł. geogr. 70' W
Wrocław - szer. geogr. 51' N, dl. geogr. 17' E
Waszyngton - szer. geogr.38' N, dł geogr. 77' W
Kijów - szer. geogr. 51' N, dł. geogr. 31' E
Kapsztad - szer. geogr.34' S, dł. geogr. 18' E
Lima - szer. geogr. 12' S, dł. geogr. 77' W
Pekin - szer. geogr. 39' N, dł. geogr. 116' E
Meksyk - szer. geogr 19' N, dł. geogr. 99' W

pozdrawiam i licze na naj ; )