Ostatnio mielismy na lekcji zdania z czasownikami: mochten, mogen i wollen.
Nastepnie trzeba zrobic nastepujace zadanie, mysle ze z uzyciem wlasnie tych czasownikow ;). Wiec prosze o pomoc.
Zad.
Przetliumacz na Niemiecki:
JUtro zaczyna sie Advent
Dzieci maja kalendarz adventowy.
WYBIERAM NAJ. ODP.

3

Odpowiedzi

2009-12-07T21:20:59+01:00
Morgen begint Advent.
Kinder haben einen Adventskalender
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T21:22:29+01:00
Morgen beginnt der Advent Tag.
Die Kinder haben ein Adventkaleneder.
2009-12-07T21:21:41+01:00
Advent beginnt Morgen.
Die Kinder haben den Advents Kalender.