Odpowiedzi

2009-12-07T21:29:40+01:00
Pieniądze szczęścia nie dają
czas to pieniądz
licząc cudze pieniądze, nikt się nie wzbogacił
choć nie masz pieniędzy, nie pokazuj nędzy

tracić pieniądze, zarabiać pieniądze,wydawać pieniądze, zyskiwać pieniądze

Chciwość miast zysku często szkodę przynosi
być chciwym, zrobić coś z chciwości, być chciwym pieniędzy
16 4 16
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T21:40:45+01:00
Kto pieniądze ma temu duda gra
Komu pieniędzy przybywa, więcej starania miewa.
Mniejsza o pieniądze, najważniejszy człowiek.
W pieniądze biedny, w dzieci bogaty.
Chciwemu brakuje zarówno tego co ma jak i tego czego nie ma.
Chciwemu i pół świata mało
chciwemu zawsze mało
chciwość- nienasycona rzecz.
chciwość zaślepia ludzi
chciwa dusza nie nasyci się żadnym zyskiem
chciwcowi brak wszystkiego, mądremu niczego
4 4 4