Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T21:32:03+01:00
P=(a+b)*h/2 I*2

2P=(a+b)*h I:(a+b)

h=2P/(a+b)

h=2*26cm²/26cm=2cm
h=2cm

Odp.:Wysokość tego trapezu wynosi 2cm.

2009-12-07T21:32:37+01:00
P=124cm²
a+b=26cm
h=?
P=(a+b)*h/2 /*2
2P=(a+b)*h /podzielić przez: (a+b)
2P/(a+b)=h
i tylko sobie podstaw dane;)
2009-12-07T21:35:45+01:00
1/2(a+b)*h=124
a+b=26
1/2*26*h=124
13*h=124
h=124/13=9 i 7/13