Odpowiedzi

2009-12-07T21:34:18+01:00
Środki antykoncepcyjne nie dają nowego życia
1 5 1
2009-12-07T21:35:10+01:00
Według kościoła katolickiego stosowanie środków antykoncepcyjnych jest złe ponieważ kotolicy uważają , że dziecko jest cudem . Uważają , że antykoncepcja zabija plemniki,.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T21:37:36+01:00
Antykoncepcja jest to zapobieganie się przed niechcianym dzieckiem. Jest to zło, bo po 1 seks powinno oprawiać się dopiero po ślubie. Po 2 jeśli te środki nie podziałają, to myślisz jak osunąć ciąże a dziecko, nawet takie ledwo zapłodnione czuje to i czuje ze go nie chcesz. Tak samo jest ze środkami antykoncepcyjnymi. Wyobraź sobie ze plemniki to małe dzieci które chcą przyjść na świat ale nie mogą bo rodzice nie chce. Czują się niechciane.
4 3 4