Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T21:37:38+01:00
9,8---------7%
x-----------100%

x=9,8*100%/7%=140

x=140

Odp.:d
3 3 3
2009-12-07T21:37:04+01:00
Liczba 9,8 to 7% Liczby:
a)0,686
b)132,8
c)4,8
d)140

A więc
9,8 = 7%
9,8 : 7 = 1% całości
9,8 :7 = 1,4
1% = 1,4

100% = 1,4 * 100
100% = 140

Czyli odpowiedź D - 140.
3 2 3
2009-12-07T21:38:01+01:00
W tym zadaniu poprawna odpowiedż do b) .
5 3 5