Odpowiedzi

2009-12-07T21:43:08+01:00
Drapieżniki:
sluch-bardzo dobrze slysza najmniejszy szmer i sa w stanie rozpoznac ofiare
wech-wychuwaja ofiare z duzej odleglosci
wzrok-widza ofiare gdy ona jeszcze nie widzi zabojcy
ofiara:
sluch-dobrze slysza przeciwnika i sa w stanie uciec w pore
wech-wyczuwaja drapiezce
wzrok-widza drapiezce z duzej oglecglosci

wiem ze to jest takie samo ale to zalezy od tego, jaki jest drapierca a jaka ofiara:)
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T23:37:49+01:00
Musza byc czujni dlatego im jest potrzebny wech sluch i wzrok. Musza widziec swoje ofiary, czuc czy sa blisko i slyszec najcichszy szmer. tak samo ofiary musza slyszec czy za nimi np nie ma drapieznika, musza go widziec z daleka i czuc czy wszystko gra;D
3 1 3