Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-07T21:51:29+01:00
(W. S. Reymont "Chłopi")
(T. Mann "Czarodziejska góra")
(A. Libera "Madame")
(K. Petek "Wszystko w swoim czasie")
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T21:51:48+01:00
Narrator pierwszoosobowy: Z pamiętnika poznańskiego nauczyciela - H Sienkiewicz; W. S. Reymont "Chłopi")
narrator trzecioosobowy (wszechwiedzący): Syzyfowe prace - S. żeromski.
3 5 3