Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T22:01:59+01:00
Ponieważ Niemcy i ZSRR zawarły tajny pakt Ribbentrop-Mołhotow. Ustalili w nim podział ziem polskich pomiędzy swoje państwa. Poza tym polska nie miała zbyt wiele wojska, więc nie mogła się bronić w razie ataku. Niemcy i ZSRR otaczały ją od wschodu i zachodu.
6 4 6
2009-12-07T22:03:00+01:00
Ponieważ zaatakowali ziemie polskie i chcieli je odebrać
4 4 4