Serpentyny , którymi Asia udekorowała swój pokój na karnawałowe spotkanie z przyjaciółmi , to wstążki o długości 5 m i szerokości 0,8 cm. Jedna ze stron jest zadrukowana kolorowym wzorkiem. Oblicz pole powierzchni zadrukowanej w serpentynach znajdujących się w paczce liczącej 10 sztuk.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T22:04:52+01:00
DŁUGOŚĆ 5m=500cm
SZEROKOŚĆ 0.8cm
ILOŚĆ 10szt.

500*0.8*10 = 4000cm²= 40m²

1 5 1
2009-12-07T22:04:26+01:00
P₁ = 5m * 0,8 cm = 500cm * 0,8cm = 400cm²
P = 10 * P₁
P = 10 * 400cm² = 4000 cm² = 0,4 m²
1 5 1