Odpowiedzi

2009-12-07T22:05:53+01:00
Opad atmosferyczny tworzący się w strefie frontu atmosferycznego, gdzie stykają się ze sobą masy powietrza o różnych temperaturach
2009-12-07T22:06:17+01:00
Powstają przez zetknięciem się dwóch różnych pod względem temperatury i zawartości pary wodnej wycinków powietrza.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-07T22:07:55+01:00
Opady frontalne - powstają na skutek wymuszonego wznoszenia się cieplejszego powietrza na froncie atmosferycznym