Odpowiedzi

2009-12-07T22:09:39+01:00
Proza są to utwory literackie pozbawione stałych jednostek rytmicznych: mowa niewiązana-przeciwieństwo poezji. Jest to odmiana literatury, która skupia niewierszowane utwory narracyjne (np. nowele, opowiadania, powieści)
50 3 50
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T22:11:53+01:00
Proza to niewierszowana literarura narracyjno-fabularna.
Do prozy zależą utwory epickie, np.:opowiadanie, nowela, pamiętnik, reportaż, powieść



54 3 54