Krzyzowka: GOTYK
1.Nazwa slupa ktory stanowi oparcie dla krzyzujacych sie lukow(5liter)
2.nazwa glownej budowli w sredniowiecznym miescie,siedziby rady miejskiej,w ktorej zasiadali burmistrz i radni,(6)
3.typ kosciola w ktorym wszystkie nawy sa rowne(6)
4. jedno z panstw europy zach. w ktorym gotyk uzyskal duza popularnosc.(6)

pilne;d

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T09:04:45+01:00
1. mensa
2. ratusz
3. halowy
4. Francja
2009-12-08T09:24:17+01:00
1.FILAR
2.RATUSZ
3.HALOWY ale nie jestem pewna ;(
4.Niemcy

Mam nadzieje ze pomogłąm ;)